sâmbătă, 4 februarie 2012

Vis sau realitate? [Capitolul 3]

       
  Cînd am uit mai bine..... ce sa vad ? Dupa un pom aflat mai departe aceeaşi coada roşie ciudată si în vîrful cozii un  vîrf de săgeata pe care o văzusem si mai devreme. Am vrut sa merg sa vad ce este dar ma strigat bunica .
Seara se lăsa iar eu nu puteam adormi. Mă tot gîndeam ce putea fi . Oare acei pitici sa fi avut dreptate ? Chiar or fi una din slugile lui Lucifer . Nea! N`are cum ? Într`un final am adormit .Visam fel de fel de ciudăţenii care sa aibe o coada ca si cea pe care o văzusem ....
          A doua zi mă duc iar sa vad acea pentagrama . Liniile erau mult mai adînci decît ziua trecută . Nu puteam sa îmi explic ce se întîmplă .. . Si dacă i`as si spus bunicii ar fi zis ca "imaginatia îţi joacă fetse " sau " nu esti prea mare pentru a`ti imagina asa ceva?" iar dacă l`as spune altora cred ca m`ar crede nebună . Dar trebuia sa existe o explicaţie logica  nu ?


"Mereu exista  o explicaţie logică
.....Sau nu "


Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu