miercuri, 1 februarie 2012

Vis sau realitate? [ Capitolul 2]




Piticii" Da tu de ce eşti asa de rautcioasa? "
Eu " Nu e treaba  voastra . Deci .. v`am pus o intrebare."
"piticii" : uita`te in jos si o sa vezi "
Intradevar pe paman era desenat o pentagrama.
Eu " Ei si ? Ce e asa infricosator in toata treaba asta ? Mare lucru "
Un pitic : " Pe tine te duce  oricat de putin mintea?"
Eu " Nu fi nesimtit ca nu te`am   insulatat "
ei " E o PENTAGRAMA"
Eu " Da ! Mi`ati mai spus asat si ce e asa de infricosator ? Poate cineva a desenat`o din  plictiseala"
Ei " Tu habar nu ai nu "
eu " Ce?"
Ei " Printre noi exista slugile lui Lucifer "
Eu am inceput sa rad : " Si va asteptati sa cred asa ceva ?"
Ei " Da ! (inspaimantati)
Eu rad si mai tare : " Ei bine nu !  Nu cred nimic  pentru ca nu exista asa cum nici voi nu existati "
Ei " Cum poti spune asa ceva doar vorbim cu tine"
eu " Nu ! Voi sunteti doar pitici de gradina dar vorbiti cu mine pentru ca sunte`ti creatia imaginatiei mele .Clar !"
Ei " Nu stii cat de mult gresesti "
Eu : BA! Voi nu intelegei ca nu exista nimic din ce ati palavragit voi , si nici voi nu existati !"
Ma duc si ma asez din nou pe piatra si incep sa desenez . Cand deschid caietu ...Surpriza! O pentagrama desenata cu rosu . "Ba da parca nu luasem decat un pix negru si nu imi amintesc sa fi desenat asta "
Ignorand am inceput sa desenez . Avand impresia ca cineva a trecut pe langa mine "scot "capu din caiet ...dar nimeni prin preajma. Cand ma uit mai bine ...ce sa vad ?


"Uneori e bine sa crezi ce ti se spuen alte ori nu "
Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu